شناسهٔ خبر: 27359 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر معماری و شهرسازی راه و شهرسازی کردستان:

تهیه طرح جامع و تفصیلی برای همه شهرهای کردستان

فرهاد لشکری مدیر معماری و شهرسازی راه و شهرسازی کردستان در مورد اقدامات این حوزه درطول سه سال گذشته می‌گوید: اکنون تمام شهرهای استان دارای طرح‌های جامع و تفصیلی معتبر هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، فرهاد لشکری همچنین چهار طرح انجام مطالعات مناسب سازی سطح شهر سنندج جهت تردد معلولین و افراد کم توان جسمی و حرکتی، تهیه طرح‌های طراحی شهری و مناسب سازی خیابان انقلاب سنندج، طرح ساماندهی معبر ورودی سطح شهر سنندج به طرف همدان و مطالعه و طراحی بدنه و منظر شهری بلوار بهشت محمدی از سوی این مدیریت در این مدت انجام شده است. 

او تشکیل کارگروه سیما و منظر شهری در شهرداری سنندج و برگزاری منظم جلسات هفتگی را نیز از جمله اقدامات مدیریت معماری و شهرسازی اعلام کرد و گفت: این الگوی نسبتا موفق سبب هم افزایی و حساسیت پذیری بیشتر شهرداری‌ها و سایر گروه‌ها می‌شود.

لشکری افزود: پروژه‌ها و طرح‌های متقاضیان و پروژه های موضعی و موضوعی ابتدا در این کارگروه مطرح و پس از بررسی اعضا نتایج به کمیته سیما و منظر شهری مستقر در اداره کل راه و شهرسازی ارجاع داده می‌شود.

نظر شما