شناسهٔ خبر: 27424 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در نامه حناچی به استاندار خراسان‌شمالی ابلاغ شد؛

مخالفت شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران با افزایش تراکم در شهر بجنورد/ ابطال مصوبه افزایش تراکم بجنورد

پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به استاندار خراسان‌شمالی ضمن ابطال مصوبه پیشین شورای‌عالی، مصوبه جدید شورا را با تاکید بر مخالفت افزایش تراکم در شهر بجنورد ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به مهندس صالحی استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان‌شمالی مصوبه شورا را درباره مغایرت اساسی طرح تفصیلی با طرح جامع شهر بجنورد ابلاغ کرد.

در نامه دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به استاندار خراسان‌شمالی آمده است: شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۹۵.۴.۱۴، پیرو تکلیف مصوبه مورخ ۹۴.۹.۲۳‌ خود در ارتباط با مغایرت اساسی مصوب ۹۳.۸.۲۲ کمیسیون ماده ۵ شهر بجنورد و مصوبه مورخ ۹۴.۱.۲۴ شورای برنامه ریزی و توسعه استان خراسان شمالی، پس از استماع گزارش بررسی انجام شده، ضمن ابطال مصوبه با افزایش تراکم برای کل شهر مخالفت نمود و مقرر شد افزایش تراکم بر اساس مصوبه طرح پیشنهاد نهایی استان در چهارچوب طرح بالادست پس از طی مراحل قانونی استانی به دبیرخانه شورای عالی جهت بررسی و ممهور نمودن و ابلاغ ارائه شود. /

نظر شما