شناسهٔ خبر: 27453 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی کهنوج خبر داد:

عملیات روکش آسفالت محور کهنوج – فاریاب در کرمان جنوبی/ تکمیل روکش آسفالت قطعه اول محور جیرفت – بافت

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی کهنوج در جنوب استان کرمان از عملیات روکش آسفالت محور کهنوج – فاریاب خبر داد، این در حالیست که به گفته رئیس راه و شهرسازی ساردوئیه ۱۵ کیلومتر از محور جیرفت – بافت بهسازی و روکش آسفالت و ۲۰ کیلومتر نیز درزگیری با قیر پلیمری با اعتباری بالغ بر ۲۸ هزار میلیون ریال انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، یعقوب محمدخانی رئیس اداره راه و شهرسازی کهنوج با اعلام این خبر گفت: عملیات روکش آسفالت محور کهنوج – فاریاب به طول ۱۸/۵کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲/۵ میلیارد ریال در دست اقدام است.

رئیس راه و شهرسازی کهنوج با بیان این که محور کهنوج – فاریاب (از سمت سه راهی زه) که مرز دو استان کرمان و هرمزگان و همچنین از لحاظ گردشگری و کشاورزی، مهم‌ترین محورها برای شهرستان کهنوج بوده و بخش زیارتعلی شهرستان رودان است، گفت: در طول این محور ۲۶ آبادی بیش از ۲۷۷۱خانوار زندگی می‌کنند.

همچنین موسی گروئی رئیس راه و شهرسازی ساردوئیه با بیان این که ۱۱۰ کیلومتر از محور جیرفت – بافت در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان قرار دارد، گفت: ۱۵ کیلومتر از این محور بهسازی و روکش آسفالت و ۲۰ کیلومترنیز درزگیری با قیر پلیمری با اعتباری بالغ بر ۲۸۰۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

گروئی رئیس اداره راه و شهرسازی ساردوئیه گفت: شایان ذکر است بدلیل اینکه این مسیر راه ارتباطی جنوب کرمان و سیستان بلوچستان به استان فارس و همچنین راه ارتباطی شهر جیرفت به شهرهای راین، ساردوئیه و هنزا که از مناطق پر جمعیت و خوش آب و هوای منطقه می‌باشد از ترافیک سنگینی برخوردار است.

نظر شما