شناسهٔ خبر: 27581 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار گیلان مطرح کرد؛

واگذاری بیش از ۸۰ درصد واحدهای مسکن مهر گیلان به متقاضیان/ تلاش برای اتمام پرونده مسکن مهر استان در سال ۹۵/ پیش‌بینی نشدن فضاهای آموزشی مناسب در مسکن مهر گیلان مشکل بزرگ این مسکن‌ها

محمدعلی نجفی استاندار گیلان در مراسم بهره‌برداری از طرح های مسکن مهر گیلان گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد مسکن مهر گیلان به متقاضیان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد علی نجفی در مراسم بهره‌برداری از طرح های مسکن مهر گیلان در بندرانزلی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰ درصد مسکن مهر گیلان به متقاضیان واگذار شده است گفت: تلاش داریم تا پایان سال ۹۵ اکثر واحدهای باقی‌مانده تحویل مردم داده شود.

وی افزود: در جلسه‌ای که با آقای مهرآبادی داشتیم درباره مشکلات برخی از سایت‌های مسکن مهر مخصوصا سایت انزلی و رشت که از نظز زیرساختی مشکل دارند بحث کردیم.

استاندار گیلان افزود: باید گفت که کار بزرگی در این سه سال انجام شده و در مورد پروژه مسکن مهر استان گیلان، با وجود مشکلات بسیاری که دولت داشت توانست در این سه سال بیش از ۸۰ درصد از واحدهای مسکن مهر استان گیلان را به بهره‌برداری برساند.

نجفی اظهار کرد: در برخی از پروژه های افتتاح شده هنوز از نظر زیر ساختی مشکلاتی وجود دارد مخصوصا در بحث ساخت مدرسه... البته باید این را در نظر داشت که مشکلات زیرساختی معضل همه استان‌ها است.

وی همچنین پیش بینی نشدن فضاهای آموزشی مناسب در طرح‌های مسکن مهر بویژه مسکن مهر رشت را یکی دیگر از این مشکلات زیربنایی عنوان کرد و گفت: امیدواریم باتوجه به اعتبارات استانی و کمک وزارت راه و شهرسازی این نقیصه زودتر برطرف شود.

وی افزود افزود: با وجود کمبود اعتبارات حرکت های خوبی دارد انجام می شود و تمام تلاشمان را می کنیم تا پایان سال ۹۵ تمام پروژه مسکن مهر گیلان بسته شود.

نظر شما