شناسهٔ خبر: 27644 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از محور کهنوج به فاریاب در کرمان جنوبی

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان با حضور دکتر حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی (کهنوج، قلعه گنج ،منوجان، فاریاب و رودبار جنوب) در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان کهنوج از محور کهنوج فاریاب بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان با حضور دکتر حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی (کهنوج، قلعه گنج ،منوجان، فاریاب و  رودبار جنوب) در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان کهنوج از محور کهنوج فاریاب بازدید کردند.

لازم به ذکر است: عملیات روکش آسفالت محور کهنوج – فاریاب به طول ۱۸/۵کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲/۵ میلیارد ریال در دست اقدام است.

دکتر حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی (کهنوج، قلعه گنج ،منوجان،فاریاب و  رودبار جنوب) در مجلس شورای اسلامی طی بازدید روند اجرای پروژه را رضایت  بخش اعلام کرد.

یعقوب محمدخانی رئیس راه و شهرسازی کهنوج با بیان این که محور کهنوج – فاریاب (از سمت سه راهی زه) که مرز دو استان کرمان و هرمزگان و همچنین از لحاظ گردشگری و کشاورزی مهم ترین محورهای  برای شهرستان کهنوج است و بخش زیارتعلی شهرستان رودان است،گفت: در طول این محور ۲۶ آبادی بیش از ۲۷۷۱خانوار زندگی می‌کنند.

وی افزود: همچنین از باند دوم کهنوج بندر عباس به طول ۵ کیلومتر آماده آسفالت است بازدید نمودند و روند اجرای پروژه را مورد بررسی قرار دادند.

نظر شما