شناسهٔ خبر: 27681 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان رضوی انجام شد؛

امضاء تفاهمنامه همكاری بین دبیرخانه دائمی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان و دانشگاه پوسان

تفاهم نامه تفاهمنامه همكاری میان دبیرخانه دائمی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان و مركز آزمایشگاهی شبیه سازی زلزله دانشگاه پوسان کره جنوبی پنجشنبه در مشهد به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی این تفاهم‌نامه در حاشیه برگزاری اولین کارگاه آموزشی جداگرهای لرزه‌ای به امضا محمدرضا مهردوست رئیس دبیرخانه دائمی فن آوری‌های نوین صنعت ساختمان و رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی شمالشرق کشور و دکتر هوانگ کی تا نماینده شرکت یونیس وابسته به مرکز آزمایشگاهی شبیه سازی زلزله دانشگاه پوسان کشور کره جنوبی با حضور نمانیدگان سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی به امضا رسید.

بر پایه این خبر مرکز آزمایشگاهی شبیه سازی زلزله دانشگاه پوسان کره جنوبی در زمینه امور تحقیقاتی و آزمایشگاهی مشترک متناسب با موضوعات فن آوری‌های نوین در عرصه مهندسی زلزله و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک و بازدید از آزمایشگاه و پروژه‌های اجرایی متناسب با فن آوری‌های زلزله کره جنوبی است.

لازم بذکر است این مرکز آزمایشگاهی جزء معدود و معتبر آزمایشگاه‌های کشور کره جنوبی است که می‌تواند در مقیاس کامل سازه‌ها را آزمایش و نتایج پس از وقوع یک زلزله را مدل سازی و نشان دهد.

مهردوست رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی شمالشرق کشور گفت: گروه صنعتی پارت لاستیک در تلاش است با همکاری شرکت یونیس کشور کره جنوبی اقدام به ساخت و تولید جداگرهای زلزله نماید.

نظر شما