شناسهٔ خبر: 27714 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

 رامین آذری مطرح کرد:

تمهیدات فرودگاه مهرآباد برای تنظیم برنامه پروازهای زمستانی

فرودگاه مهرآباد معاونت تسهیلات فرودگاهی مهرآباد خبر داده است برای رفاه حال بیشتر مسافرین تمامی ایرلاین ها از این پس بلیت هایی كه در اختیار مسافرین خود قرار می دهند مطابق برنامه زمانبدی شده از سوی فرودگاه است تا شاهد كمترین تغییرات و تأخیرات در این زمینه باشیم .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،بمنظور هماهنگی برای تنظیم برنامه پروازهای زمستانی شركتهای هواپیمایی جلسه ای با حضور معاونت تسهیلات فرودگاهی مهرآباد و نمایندگان كلیه شركت های هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد تشكیل شد.

 رامین آذری معاونت تسهیلات فرودگاهی مهرآباد در این زمینه گفت: برای رفاه حال بیشتر مسافرین از تمامی ایرلاین ها می خواهیم كه از این پس بلیت هایی كه در اختیار مسافرین قرار می دهند مطابق برنامه زمانبدی شده از سوی فرودگاه باشد تا شاهد كمترین تغییرات و تأخیرات در این زمینه باشیم .

وی با بیان اینکه هماهنگی و ارتباط نزدیك شركت های هواپیمایی در این ایام می تواند برای رفع چالش های احتمالی در طول عملیات پروازهای زمستانی و نیز جلوگیری از تاخیرات موثر واقع شود، گفت : ایجاد انسجام بین شركت ها می تواند در رفع انتظارات مسافران پروازی و حتی كاهش هزینه های ناشی از تاخیرات انعكاسی، برای شركت های هواپیمایی تاثیر گذار باشد.

آذری ابراز داشت: تعیین نوبت كاری برای پاسخگویی ایرلاین ها در مواقع تاخیرات احتمالی و برنامه ریزی به منظور انجام بازرسی های فنی- عملیاتی از هواپیماهای مسافربری در فرودگاه مهرآباد باید به طور مستمر انجام پذیرد زیرا نقص فنی و یا تاخیر در هر پرواز برای فرودگاه پر ترافیكی مثل مهرآباد می تواند به یك معضل بزرگ تبدیل شود .

آذری ابراز امیدواری كرد: عملیات زمستانی وخصوصا ایام پر ترافیك پایان تعطیلات تابستانی با حضور پررنگ مسئولان و مدیران فنی، عملیاتی و پروازی پاسخگو شركت های هواپیمائی، می تواند پروازهای ایمن و خاطره شیرینی را برای مسافران رقم بزند.

وی در خصوص محدودیت این فرودگاه برای پارك شبانه هواپیما، گفت: از همه ایرلاین ها می خواهیم كه با توجه به سهمیه ای كه در خصوص شب خواب ها برای آنان در نظر گرفته شده است برنامه ریزی پروازی داشته باشند و اگر با ارگان های دیگر نیز در این خصوص قراردادی منعقد كرده اند حتما فرودگاه مهرآباد را درجریان قرار دهند تا بتوانیم با همكاری و تعامل بیشتر خدمات بهتری ارائه نمائیم .

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، وی ادامه داد‌:یكی از مسائل مهم دیگری كه ایرلاین ها باید برای برنامه ریزی زمان پروازی در نظر داشته باشند پرداختن به فریضه نماز صبح است و باید به نحوی برنامه ریزی شود تا مسافرین بتوانند نماز خود را در فرودگاه مبدا یا مقصد به جا بیاورند و دیگر اینكه تمام تلاش مدیریت فرودگاه مهرآباد در خصوص ارتقاء خدمات فرودگاهی و تكریم مسافران و مراجعین فرودگاهی باشد .

به گفته آذری در طول این دو سال تلاش گردیده تا مسیر بهبود خدمات فرودگاهی در كوتاه ترین زمان ممكن طی شود و تلاش شركت های هواپیمایی برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین فرودگاهی یكی از شاه راه های این مسیر است زیرا مستقیما با مسافر ارتباط دارد .

نظر شما