شناسهٔ خبر: 27959 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تاکید کرد:

رعایت اصل همکاری بین ادارات کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

عبد اله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: اصل همکاری و همراهی بین ادارات کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بعنوان دو دستگاه زیر مجموعه وزارت راه و شهر سازی در تمامی زمینه های مورد نیاز باید رعایت شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری در اولین نشست با سرپرستان جدید ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها در پی تغییرات تشکیلاتی و انتقال وظایف حوزه راهداری به اداره کل پایانه و حمل نقل، همکاری و همراهی هر چه بیشتر مدیران راه و شهرسازی با متصدیان راهداری وحمل و نقل استان را در تحقق اهداف وزارت متبوع پر اهمیت خواند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ادامه ضمن اعلام شرح وظایف سرپرستان جدید ادارات گفت: انتزاع حوزه راهداری به معنای کم شدن وظایف راه و شهرسازی نیست بلکه با نگاه ویژه شخص وزیر به حوزه‌های معماری و شهرسازی، مسکن و ساختمان و دیگر حوزه‌های راه و شهرسازی، شرایط برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات در این حوزه‌ها فراهم می‌شود.

بهادری در پایان ضمن تأکید بر اهمیت هماهنگی عملکرد ادارات در شهرستان‌ها با مدیران اداره کل تصریح کرد: پس از طی مراحل اداری و اخذ استعلامات لازم در صورت مورد قبول بودن عملکردها نسبت به ابلاغ حکم ریاست در شهرستان‌ها اقدام خواهد شد.

از بین ۱۴ شهرستان، یازده سرپرست جدید برای ادارات راه و شهرسازی با حکم سرپرستی از سوی مدیرکل منصوب شدند.

نظر شما