شناسهٔ خبر: 28104 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور خبر داد:

اردبیل دومین استان در راه‌اندازی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

جلسه معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: استان اردبیل در شمالغرب کشور دومین استانی است که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در آن راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان اردبیل، عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور جلسه طرح انتقال راهداری در استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: براساس سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و مصوبه شورای عالی اداری کشور انتقال وظایف حوزه راهداری ادارات كل راه و شهرسازی استان‌ها به اداره كل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان‌ها در راستای ایجاد انسجام تشكیلاتی و مدیریت یكپارچه در نگهداری شبكه راه‌های كشور اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: با انتقال ادارات راهداری در سطح کشور ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ۱۸ هزار نفر پرسنل دوره جدید فعالیت خود را آغاز می‌کند و مسؤولیت نگهداری تمامی راه‌ها اعم از اصلی‌، فرعی، روستایی، بزرگراه و... را عهده‌دار خواهد بود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور با بیان اینکه در چند ماه اخیر اقدامات خوبی انجام شده تا در استان‌های مختلف کشور به تدریج اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راه‌اندازی شود، گفت: استان اردبیل در شمالغرب کشور دومین استانی است که این اداره‌کل راه‌اندازی می‌شود.

حسن‌نیا افزود: امیدواریم این تغییر و تحولات به کیفی‌سازی ارائه خدمات در حوزه راهداری منجر شود تا با بهبود خدمات کمی و کیفی در حوزه راهداری بتوانیم در بخش حمل و نقل جاده‌ای خدمات مطلوب ارائه کنیم.

وی بیان کرد: ۹۰ درصد حمل و نقل کشور به صورت جاده‌ای انجام می‌شود و باید در یک افق روشن نسبت به تقویت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدام کرد.

نظر شما