شناسهٔ خبر: 28145 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه طرح انتقال راهداری استان اردبیل انجام شد:

انتقال مدیریت راهداری از راه و شهرسازی اردبیل/ انتقال ۸۵ پروژه حوزه راهداری به اداره كل راهداری

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با انتقال مدیریت راهداری كلیه وظایف و اختیارات از اول مهرماه با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه طرح انتقال راهداری كه با حضور معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور ، مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ، روسای ادارات راه و شهرسازی شهرهای استان و مدیران ستادی با اعلام این مطلب افزود: در این ادغام اتفاق خاصی رخ نداده بلکه با ایجاد سیستم یکپارچه در حوزه راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کمک خواهیم کرد تا مردم در ارائه خدمات با سرعت بیشتری موفق به دریافت این خدمات شوند.

وی گفت: كلیه امورات مربوط به نگهداری راه‌ها و تعمیرات مسیرها و جاده‌ها  از اول مهر ماه امسال بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای خواهد بود و ما نیز به امر ساخت و تحویل پروژه‌های مربوط به حوزه راه و شهرسازی اقدام خواهیم كرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه احکام نیروهای انتقال یافته به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اول مهر ماه ابلاغ می‌شود، یادآور شد: با همکاری و تعامل دو دستگاه این انتزاع و ادغام بدون هیچگونه مشکلی در این زمینه انجام گرفته است.

محبت خواه ادامه داد: با توجه به اینکه عمر بسیاری از راه‌های این استان طولانی شده و از فرسودگی خاصی برخوردار است ضرورت دارد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان به صورت ویژه و در تامین اعتبار به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.

علی رحمتی مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این جلسه گفت: با انتقال راهداری از راه و شهرسازی و ادغام با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شاهد انتقال ۸۵ پروژه حوزه راهداری به این مجموعه هستیم که سعی‌مان بر این است با تامین اعتبار مورد نیاز از نیمه دوم امسال در جهت تکمیل این پروژه‌ها اقدامات موثر صورت پذیرد.

وی به انتقال ۳۱۵ نفر را از حوزه راهداری به بخش حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد و عنوان کرد: به اندازه کافی نیروی انسانی در پست‌های تعریف شده و چارت سازمانی وجود دارد و ما نسبت به بهره‌گیری از ظرفیت ۲۹۲ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در حوزه راهداری نیز اقدام جدی را آغاز کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: ما در کمتر از چند روز بر اساس توافق با راه و شهرسازی استان نسبت به نقل و انتقال نیرو، تجهیزات، امکانات و ساختمان حوزه راهداری اقدام کردیم و امیدواریم مسؤولان کشوری با ابلاغ سریع اعتبارات ما در تعمیر و تجهیز ۳۳ دستگاه خودروی سنگین راهداری متوقف شده و پرداخت بدهی به برخی پیمانکاران کمک کنند.

در ادامه این جلسه كه در محل سالن جلسات اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار شد مدیریت راهداری و روسای ادارات راه و شهرسازی شهرهای استان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص انتقال مواردی را مطرح كردند.

نظر شما