شناسهٔ خبر: 28391 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حکم مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

انتصاب مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان/ تاکید بر توجه به اجرای طرح خدمات فرودگاهی به مسافرین

فرودگاه گرگان مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان خواست تا ارتقای سطح خدمات فرودگاهی و هوانوردی و هم چنین پيگيری لازم جهت اجرای مناسب طرح‌های توسعه فرودگاهی با تاکید بر تکمیل ترمینال جدید فرودگاه٬ بهسازی عوامل پروازی و نصب تجهیزات کمک ناوبری را در دستور کار خود قرار دهد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغی رامین آذری را به مدت دو سال به‌عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان منصوب کرد.

در ابلاغ صادر شده از سوی رحمت‌اله مه‌‌آبادی خطاب به آذری مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان٬ استفاده كامل از ظرفيت‌های در دسترس و هماهنگی لازم با استاندار محترم و بکارگیری تمام توان و تجارب در جهت پيشبرد اهداف شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران و برنامه‌های توسعه استان زرخیر گلستان، با تاكيد بر اجرای دقيق مأموريت های زير تاکید شده است.

استقرار سيستم مديريت ايمنی، نظام ارزيابی عملكرد و بهبود فرآيند مستندسازی در فرودگاه‌ها و واحدهای ستادی تابعه.

ارتقای سطح خدمات فرودگاهی و هوانوردی در جهت جلب رضايت و پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و ديگر ذينفعان با تأكيد بر تعامل لازم با فرودگاه‌های اطراف و پايش فرودگاه‌هاي رقيب منطقه و هماهنگی مؤثر با شركت‌های هواپيمايی و نهادهای حفاظتی– امنيتی و ديگر نهادهای عامل در خدمات فرودگاهی و بهينه‌سازی فرآيندها.

ارتقای سطح فرهنگ، اخلاق و ديسيپلين حرفه‌یی، توسعه كار تيمي، افزايش سطح مهارت‌ها و بهبود شرايط كاری«منابع انسانی متخصص» ضمن تأكيد بر شناسايی و پرورش نيروهای مستعد و جوان با هدف همتاپروري و كادر سازي.

نگهداری اصولی زيرساخت‌های موجود و بهره‌برداری مؤثر و اقتصادی از ظرفيت‌های فرودگاهی و فضای تحت كنترل، توسعه كسب و كارها و وصول به موقع درآمدها، با هدف حفظ و افزايش ثروت سهامداران ضمن تأكيد بر انضباط مالی، اجتناب از هرگونه اتلاف منابع، كاهش هزينه‌ها با تأكيد بر كاهش مصرف انرژی، رعايت دقيق قوانين و مقررات ناظر و هماهنگی كامل با ستاد شركت.

پيگيری لازم جهت اجرای مناسب طرح‌های توسعه فرودگاهی با تاکید بر تکمیل ترمینال جدید فرودگاه٬ بهسازی عوامل پروازی و نصب تجهیزات کمک ناوبری(بر اساس برنامه)پیش‌بینی و پیگیری لازم جهت تملک اراضی مورد نیاز به‌منظور اجرای طرح‌های توسعه آینده فرودگاه.

تعامل مؤثر با مسئولین ارشد استان به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های فراهم‌ شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی به و از فرودگاه

نظر شما