شناسهٔ خبر: 28450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از ایثارگران ورزمندگان شاغل در اداره كل راه و شهرسازی گیلان/ آغاز عملیات روکش آسفالت محور سیاهکل به مالفجان

ایثارگران همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم گرامیداشتی با برنامه تجلیل از ایثارگران و رزمندگان شاغل دراداره کل راه و شهرسازی گیلان برگزار شد. همچنین رئیس اداره راه و شهرسازی سیاهکل از شروع عملیات روکش آسفالت محور سیاهکل به مالفجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم گرامیداشتی با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان، مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس استان و مدیرکل ، مدیران و روسای ادارات ستادی و شهرستانی راه و شهرسازی استان گیلان برگزار شدو از ایثارگران و رزمندگان شاغل  این اداره کل تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان  در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بر نهادینه كردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاكید کرد وگفت: عرصه دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است وبه قشر خاصی تعلق ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش دلاور مردی‌ها ،رشادت‌ها وحماسه‌های دوران دفاع مقدس را نشات گرفته از ایمان وخلوص شهدا ، جانبازان و رزمندگان دانست و افزود : رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس الگویی را به وجود آورد که باعث ایجاد انقلاب بزرگ فرهنگی شد  وامروزه دنیا در مقابل چنین فرهنگی توان مقابله ندارد.

بایرامی با تاکید بر حفظ وپاسداست ارزش‌های دفاع مقدس گفت: عرصه دفاع مقدس بهترین عرصه برای الگو سازی انسجام ملی است و هویت انسجام بخشی ملت ایران را به نمایش گذاشت وحقارت ۲۰۰ ساله ملت ایران را جبران کرد چرا که با هر جنگی تکه‌ای از خاک ایران جدا می‌شد اما در هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌های رزمندگان حتی یک وجب از خاک ایران به دشمن داده نشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان عرصه دفاع مقدس ودستاوردهای آن را الگویی کامل از الگوی اسلامی_ایرانی پیشرفت عنوان کردوگفت: در این دوره بیشترین تولید علم صورت گرفت.

در پایان این مراسم از ۱۳۶ نفر از ایثارگران  و  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همسروفرزندان شهدای شاغل در اداره كل با اهدای لوح و هدیه ای تجلیل به عمل آمد.

خبر دیگر از استان گیلان اینکه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سیاهکل از روکش آسفالت محورراه سیاهکل به مالفجان به طول چهار کیلومتر خبر داد.
فریدون سیاری گفت‌: عملیات روکش آسفالت محورراه سیاهکل به مالفجان به طول چهار کیلومتر ونیز بهسازی وآسفالت ادامه مسیر سیاهکل، مالفجان به تموشل به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰۰ میلیون ریال در حال انجام است. 
وی با اشاره به اینکه این عملیات در راستای ایمن سازی تردد و کاهش تصادفات جاده‌ای بوده  ادامه داد: نگهداری و حفاظت راه‌های ارتباطی  در تمام فصول بدون وقفه انجام می‌شود تا بهره‌مندی مردم از راه مناسب و تسهیل در رفت‌ و آمد تحقق یابد.

نظر شما