شناسهٔ خبر: 28454 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکمیل عملیات تعریض پل جوان‌قلعه با کمک یک خیر

پل عملیات اجرایی تعریض پل پیچ النجق واقع در مسیر راه روستایی جوان قلعه که سال ۹۴ شروع شده بود و به دلیل نبود اعتبار به صورت نیمه تمام مانده بود با کمک یک فرد خیر مجددا شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان عجب شیر گفت: عملیات اجرایی تعریض پل پیچ النجق واقع در مسیر راه روستایی جوان قلعه سال ۹۴ شروع شده بود که به دلیل نبود اعتبار به صورت نیمه تمام مانده بود. خوشبختانه با هماهنگی فرماندار شهرستان و بخشدار ، عملیات اجرایی تعریض پل مذکور با کمک یک فرد خیر مجددا شروع شد.

وی افزود: برای تعریض این پل حدود ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است که با کمک یک خیر کار تعریض این پل مجددا شروع شده است.

سالاری‌فر گفت: تعریض این پل باعث از بین رفتن یک نقطه حادثه خیر در این منطقه خواهد شد و نیز باعث روان ‌سازی ترافیک این منطقه گردشگردی می‌شود.

 وی تصریح کرد: شهرستان عجب شیر پتانسیل بالایی در زمینه کشاورزی و گردشگری دارد که باید با تلاش شبانه روزی با الگو گیری از سایر شهرستان‌ها و استفاده از قابلیت بخش خصوصی این پتانسیل را شکوفا کنیم.

سالاری فر همچنین با تاکید بر مشارکت یکی از خیرین شهرستان برای شروع مجدد این پروژه اظهار امیدواری کرد خیرین دیگری نیز در سایر پروژه های عمرانی مشارکت کنند.

فرماندار عجب شیر نیز در بازدید از عملیات اجرایی پل مذکور هدف از بازدید را برنامه ریزی برای اعتبارات سال جاری و آگاهی یافتن و اشراف بر طرح‌های عمرانی سطح شهر و نحوه اجرای هر یک را یکی از اهداف این بازدید میدانی عنوان  کرد.

 مراثی گفت: تلاش های صورت گرفته و اجرای این پروژه ها منجر به تغییر و تحولات خوبی در شهرستان عجب شیر خواهد شد و زمینه توسعه  بیش از پیش را فراهم خواهد کرد.

نظر شما