شناسهٔ خبر: 28611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه عنوان کرد:

لزوم تحویل ۶ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تا پایان امسال

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در نشست شورای تأمین مسکن گفت: ۶ هزار واحد مسکن مهر بنا به تعهد تا پایان امسال باید به متقاضیان تحویل گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری در نشست شورای تأمین مسکن ضمن گزارشی از مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه خانه‌های مهر تأکید کرد: عمده موانع در حال حاضر با در نظر گرفتن پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۴ درصد پروژه‌ها در بخش‌های زیرساختی است که با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان (آب و فاضلاب، برق، گاز) و البته تعامل بیش از پیش تعاونی‌ها و متقاضیان می‌توان به انجام تعهد گفته شده مبنی بر تحویل ۶ هزار واحد تا پایان سال ۹۵ عمل کرد.

بهادری دبیر شورای تأمین مسکن استان در ادامه با اشاره‌ای دوباره به برطرف نمودن موانع در هفته‌های آتی این نشست اعلام آمادگی کرد که ۶۰۰ واحد باقی‌مانده را هم در نیمه اول سال ۹۶ در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

دکتر رازانی استاندار کرمانشاه هم در پایان نشست، پس از گزارش مطرح شده از سوی همه دستگاه حاضر و البته ذی‌ربط در حل موانع، پیگیری هرچه سریع‌تر این مهم را خواستار شد.

گفتنی است، از ۴۵ هزار واحد مسکن مهر هدف در استان کرمانشاه، بیش از ۳۴ هزار هزار واحد (۷۲ درصد) پروژه‌ها تحویل شده و از ۱۲ هزار واحد باقی‌مانده ۶ هزار واحد امسال و باقی واحدها در ۶ ماهه سال آتی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

نظر شما