شناسهٔ خبر: 28684 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس راه و شهرسازی شهرستان گناباد خبر داد:

واگذاری بیش از ۱۳۷۸ واحد مسکن مهر در گناباد خراسان رضوی

مسکن مهر خراسان رضوی رییس راه و شهرسازی گناباد خراسان رضوی از واگذاری مجموع ۱۳۷۸ واحد مسکن مهر در شهرستان گناباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدحسین ضیایی‌کلات با اعلام این خبر افزود: در راستای تأمین مسکن اقشار کم درآمد مسکن مهر گناباد در قالب ۱۶ تعاونی مسکن مهر به تعداد ۵۸۴ واحد و در قالب قراردادهای سه جانبه با ۱۵۴۴ واحد و در قالب مسکن مهر خود مالکین با ۷۲۲ واحد در این شهرستان آغاز به کار کرد.

وی اضافه کرد: از این تعداد، مجموع ۱۳۷۸ واحد به بهره‌برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته و ۳۳۹ واحد نیز در دست اقدام است که در آینده نزدیک تحویل متقاضیان محترم خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد ادامه داد: در راستای تأمین شبکه‌های خدماتی زیربنایی در تمامی سایت‌های مسکن مهر اقداماتی شامل تأمین شبکه‌های آب، برق، مخابرات، گاز و مضافاً در شهرک شهرجو شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه محلی اجرا شده است.

وی بیان کرد: همچنین آسفالت معابر سایت قنبرآباد به صورت کامل انجام شده و سایت ۳۰۰ واحدی سپهرشرق و شهرک شهرجو (شهرک امام رضا (ع)) در شرف اقدام می‌باشد که در این قالب با اختصاص اعتبارات دولتی و تهاتر زمین صنوف مزاحم با شهرداری محترم گناباد جهت آماده‌سازی سایت شهرک شهرجو صورت گرفته است.

ضیایی‌کلات گفت: هم اکنون مسکن مهر این شهرستان دارای پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصد است که طی دو سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته و در این راستا عدم متقاضی برای باقیمانده واحدهای این شهرستان به تعداد ۱۱۳۳ واحد و همچنین عدم مراجعه برخی از متقاضیان جهت اخذ سند اعیانی، از مشکلات پیش روی این اداره است، امید است به همت متقاضیان این مشکل نیز رفع شود.

نظر شما