شناسهٔ خبر: 28686 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های استان خراسان رضوی خبر داد:

محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی

محدودیت ترافیک مرکز مدیریت راه‌های استان خراسان رضوی از اجرای عملیات راهداری و ایجاد محدودیت ترافیکی در برخی از محورهای این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مرکز مدیریت راه‌های استان از اجرای عملیات نصب سنسور و دستگاه تردد شمار در کیلومتر ۵ محور مشهد - سرخس از ساعت ۸ الی ۱۷ در تاریخ ۱۸ مهر لغایت ۳۰ مهر ماه و همچنین در همین مدت از ساعت ۸ الی ۱۷ نصب سنسور در کیلومتر صفر تا ۲۵ در محور قاین – گناباد خبر داد.

همچنین در کیلومتر ۷۰۰+۰ الی ۰۰۰+۲۱ محور بجستان – فردوس از تاریخ ۱۷ مهرماه لغایت ۱۸ دی‌ماه از ساعت ۷ تا ۱۷ به علت اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت دارای محدودیت ترافیکی است.

بر اساس این گزارش، از کیلومتر ۸ تا ۲۲ محور بجستان - گناباد نیز به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در تاریخ ۱۷ مهر لغایت ۱۸ دی‌ماه از ساعت ۷ تا ۱۷، دارای محدودیت ترافیکی است.

گفتنی است، لاین برگشت مسیر بجستان – فیض‌آباد از کیلومتر ۲۰ الی ۴۲ به علت اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در تاریخ ۱۷ مهر لغایت ۱۸ دی‌ماه از ساعت ۷ الی ۱۷، محدودیت ترافیکی دارد.

مسیر بردسکن – درونه - طبس نیز به دلیل اجرای مقطعی عملیات لکه‌گیری و ماس آسفالت از روز ۱۳ مهرماه الی ۲۶ آبان‌ماه از ساعت ۷ الی ۱۸، دارای محدودیت‌هایی برای تردد است.

لازم به ذکر است، هیچکدام از محورهای مذکور مسدود نیست و با رعایت ایمنی و احتیاط تردد در آن‌ها امکان‌پذیر است.

نظر شما