شناسهٔ خبر: 28689 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آذربایجان‌شرقی انجام شد:

اتمام عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستائی در آذربایجان‌شرقی/ آغاز عملیات روکش آسفالت مسیر هشترود – نظرکهریزی

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی کلیبر آذربایجان‌شرقی از اتمام عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی سیرک و محمدان خبر داد، این در حالیست که به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود، عملیات روکش آسفالت مسیر هشترود – نظرکهریزی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، غلامرضا اویسی گفت: عملیات شن‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی سیریک و محمدان به طول ۳/۵ کیلومتر که در خردادماه سال ۱۳۹۴ انجام شده بود، در شهریورماه امسال عملیات آسفالت انجام گرفته و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: هزینه عملیات بهسازی و آسفالت حدود ۷ میلیارد ریال است.

بگفته رئیس اداره راه و شهرسازی کلیبر بیش از ۱۰۰ خانوار در این روستاها که در منتهی الیه شرق شهرستان کلیبر و در نزدیکی شهرستان گرمی واقع شده است، ساکن می‌باشند.

همچنین علیرضا اوشال رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود گفت: عملیات روکش آسفالت در مسیر فوق به طول ۲/۵ کیلومتر انجام شده است که ادامه مسیر هم‌اکنون توسط پیمانکار طرف قرارداد با این اداره در حال آسفالت‌ریزی است.

وی افزود: حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی شهرستان در جهت بالا بردن ایمنی در راه‌ها از اولویت‌های کاری این اداره است.

اوشال ادامه داد: مسیر هشترود – نظرکهریزی یکی از مسیرهای پرترافیک این شهرستان است که امکان تردد استان‌های شمال غرب کشور به آزادراه پیامبر اعظم را فراهم می‌سازد لذا  اداره راه و شهرسازی این شهرستان برای افزایش کیفیت رویه آسفالت و ایجاد مسیر مطمئن‌تر برای تردد وسایط نقلیه و کاهش تصادفات جاده‌ای در محور فوق با پیمانکار طرف قرداد عملیات روکش آسفالت در مسیر هشترود – نظرکهریزی آغاز شد.

نظر شما