شناسهٔ خبر: 28848 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رونمایی از سند الزامات ترافیکی ساختمان/ پیشتازی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در مطالعات‌شهری

رونمایی سند الزامات ترافیکی ساختمان محصول تحقیقات وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی ساختمان و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از سند الزامات ترافیکی ساختمان با حضور محمد شکرچی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، اکبر ترکان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و مشاور رئیس جمهوری و پروفسور اردکانیان رونمایی شد.

به گفته شکرچی‌زاده، سند الزامات ترافیکی ساختمان‌ها بر اساس نیازهای‌شهری و شهرسازی تدوین شده و در آن همکاری تمامی سازمان‌ها و نهادها اولویت است. گفته می‌شود یکی از چالش‌های شهری و شهرسازی عدم انطباق اسناد ترافیکی با ضوابط و قوانین کلی شهرسازی و شهری است که قرار است تصویب سند ملی الزامات ترافیکی را که در آن همکاری نهادهای سیاستگذار با دستگاه‌های مجری لحاظ شده در راس کار قرار دهد.

در همایش الزامات ترافیکی که در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد، سردار موسی امیری جانشین راهور ناجا، محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، اکبر ترکان مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، جامعه مهندسان و استادان دانشگاه حضور داشتند. /

نظر شما