شناسهٔ خبر: 28855 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راس هیاتی صورت گرفت؛

وزیر راه و شهرسازی وارد فرودگاه کردستان شد/ جزئیات برنامه‌های امروز آخوندی

آخوندی سفر وزیر راه و شهرسازی صبح امروز با هدف بازدید از پروژه‌های عمرانی و افتتاح حدود ۷۰ کیلومتر بزرگراه و ۸۰ کیلومتر راه روستایی در رأس هیئتی وارد استان کردستان شد و مورد استقبال مقامات کشوری و استانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی امروز پنج‌شنبه ۱۵ مهرماه به همراه حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، علیرضا محفوظی معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، علی امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، محمدسعید ایزدی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، سیدحسین میرشفیع، حسن‌نیا، خیرالله خادمی معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و  اسماعیل غلامی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری با هدف بازدید و افتتاح برخی پروژه‌های عمرانی وارد فرودگاه کردستان شد.

آخوندی پس از ورود به فرودگاه سنندج مورد استقبال عبدالمحمد زاهدی استاندار و جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان استانی قرار گرفت.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است امروز با حضور آخوندی ۷۰ کیلومتر بزرگراه در محورهای مختلف استان در قطعه ۹ بزرگراه کامیاران-میاندوآب افتتاح و ۸۰ کیلومتر راه روستایی نیز به بهره‌برداری برسد. 

وزیر راه و شهرسازی پس از شرکت در مراسم افتتاحیه و بازدید از محور سنندج - میاندوآب در جلسه شورای اداری این استان نیز حضور خواهد یافت.

به دنبال این برنامه علیزاده از بیمارستان‌های شهرستان‌های سقز و بانه بازدید کرده و مسیر کامباران- کنارگدر سقز و سقز به سمت صاحب با حضور خادمی افتتاح خواهد شد.

همچنین قطعات ۲ محور بیجار- زنجان و بیجار- دیوان‌دره با حضور عظیمیان و ۱۰ کیلومتر از ورودی دهگلان- گنجی با حضور حناچی به افتتاح می‌رسد.

 قطعه ۵ محور دیوان‌دره و راه‌های روستایی این شهرستان به وسیله محفوظی، محور سنندج- همدان به وسیله حناچی، محور سنندج- مریوان توسط امینی، سکونتگاه‌های غیر رسمی و بافت فرسوده شهرستان سنندج توسط ایزدی و پایانه مرزی باشماق شهرستان مریوان به وسیله غلامی مورد بازدید قرار گرفته و مشکلات و معضلات بررسی خواهد شد./

نظر شما