شناسهٔ خبر: 29008 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

قطعات ۹ و ۱۰ بزرگراه کربلا آماده اجراست/ تحویل پروژه ۳۰ ماهه به شرط تامین اعتبار

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در ادامه تکمیل کریدور مرکز به غرب کشور، در قطعه ۸ کیلومتری ۹ و ۱۰ به طول ۱۶ کیلومتر حد فاصل کیلومتر ۸ تا ۲۴ سر پل ذهاب – قصرشیرین با پشت گذاشتن مراحل مطالعاتی آماده اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری گفت: در ادامه تکمیل کریدور مرکز به غرب کشور، در قطعه ۸ کیلومتری ۹ و ۱۰ به طول ۱۶ کیلومتر حد فاصل کیلومتر ۸ تا ۲۴ سر پل ذهاب – قصرشیرین با پشت گذاشتن مراحل مطالعاتی آماده اجراست.

بهادری در خصوص هزینه طرح تصریح کرد: در برآورد اولیه ۳۲ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز طرح اعلام شده و پیش‌بینی می‌شود با تزریق و تخصیص به موقع، پروژه ۳۰ ماهه به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود: در قسمت پایانی این قطعات یک دستگاه پل ۴۵ متری هم بر روی رودخانه الوند احداث خواهد شد که البته در مطالعات مذکور بررسی شده است.

بهادری تأکید کرد: خوشبختانه منطقه محل اجرای طرح به‌واسطه شرایط آب و هوایی قابلیت اجرای عملیات در فصل سرد سال را هم فراهم می‌کند که خود این مهم در سرعت بخشیدن به احداث نقش بسزایی دارد.

وجود مرزهای رسمی پرویز خان خسروی، تردد متوسط ۲۴۰۰ روزانه ترانزیت در این محور، ۵۲ درصد صادرات کشور از این مسیر به کشور همسایه، همچنین عبور زائرین عتبات و عالیات اهمیت اجرا و تأمین اعتبارات عملیات را بیش از پیش به تصویر می‌کشد.

نظر شما