شناسهٔ خبر: 29035 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

حمیدرضا سیدی:

اعزام و پذیرش ۱۴ میلیون مسافر از طریق فرودگاه مهرآباد/ تاکید برتسريع در بهر‌ه‌برداری از پروژه‌های مهرآباد

حمیدرضا سیدی معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه ها، ضمن بازدید از پروژه‌های درحال احداث فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، بر لزوم تسریع در انجام پروژه‌ها به‌منظور صیانت از حقوق مراجعان فرودگاهی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در این بازدید حمیدرضا سیدی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت؛ رسول پوست‌فروشان، مدیرکل دفتر بررسی‌های اقتصادی، عبدالرحیم کاشف‌علیپور، سرپرست مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی و علی رستمی، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، حضور داشتند.

در این بازدید سیدی از روند اجرای پروژه ساماندهی محاوط مقابل ترمینال ۱ و ۲ و ساماندهی اماکن تجاری و رفع مشکلات ساخت سوله فلایت‌چک بازدید کرد.

وی با تاکید بر تسریع در انجام پروژه‌ها به منظور صیانت از حقوق مراجعان فرودگاهی با مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفتگو کرد و بر لزوم اجرای، تحویل و رفع موانع در بهره‌برداری به‌موقع از این پروژه‌ها متذکر شد.

سیدی عنوان کرد: فرودگاه مهرآباد به‌عنوان قطب اصلی پروازی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و سالانه بیش از ۱۴ میلیون مسافر از طریق این فرودگاه اعزام و پذیرش می‌شوند. بنابراین، انجام اقدامات خدماتی این فرودگاه باید سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.

در ادامه رستمی به پروژه‌های در حال اجرای فرودگاه مهرآباد اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون پروژه‌های مختلفی ازجمله سطوح پروازی، ساماندهی محوطه مقابل ترمینال ۱ و ۲، کف‌سازی ترمینال‌ها، نصب جت‌وی ترمینال ۲، بهسازی و توسعه CIP و لزوم تسریع در انجام این پروژه‌ها کمک و پیگیری مسئولان ستادی را می‌طلبد تا هر چه زودتر این اقدامات انجام شود تا فرودگاه مهرآباد بتواند در ارزیابی عمکرد خدمات فرودگاهی شاخص‌های لازم را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، در این بازدید سیدی از محل احداث سوله هواپیمای فلایت‌چک بازدید و راهکارهایی را برای تسریع در اجرای این پروژه ارائه کرد.

نظر شما