شناسهٔ خبر: 2910 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عبدالله‌زاده به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

خواسته‌های مردم طبس از وزیر راه و شهرسازی/ حضور آخوندی در تسریع روند تکمیل پروژه‌های عمرانی موثر است

محمد علی عبدالله زاده نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه و فردوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی طبس با حضور وزیر راه و شهرسازی خواسته‌های مردم طبس از وزیر راه و شهرسازی را تشریح کرد.

محمدعلی عبدالله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اظهار خرسندی از سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان طبس گفت: انشاءالله حضور وی در تسریع روند احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی موثر باشد.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی طبس با حضور وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: تکمیل راه‌های مواصلاتی٬ اتصال راه‌آهن شهر فردوس به شبکه راه‌آهن سراسری، دو بانده شدن محور دیهوک به سمت فردوس و بجستان و تقویت فرودگاه طبس و پروازهای آن از دیگر خواسته‌های مردم این منطقه است.

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر در این سفر راه‌های شهرستان را از نزدیک بازدید می‌کند گفت: شهرستان طبس حدود ۵۷ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد که باید به راه و مسکن این شهر توجه ویژه‌ای شود، به خصوص مسکن مهر آن که از مشکلات زیادی همچون مطالبات پیمانکاران و مسائل حاشیه‌ای رنج می‌برد. امیدوارم این سفر بهره برداری از مسکن مهر را تسهیل کند./

نظر شما