شناسهٔ خبر: 29106 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خبر داد؛

جزئیات حادثه مرگبار در عملیات کارگاهی مترو شهید محلاتی/ گزارش یک کشته و یک مجروح

فرونشست عضو هیات‌رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تایید دومین حادثه مرگبار در متروی پایتخت و در ایستگاه شهید محلاتی علل حادثه را تشریح کرد.

ابوالفضل قناعتی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران درباره جزییات وقوع حادثه کارگاهی در محدوده کارگاه ایستگاه مترو شهید محلاتی با شاره به اینکه یک کارگر در دم جان باخت و دیگری نیز به بیمارستان منتقل شد گفت: ساعت ۱۹ و۲۰ دقیقه عصر روز گذشته (۱۹ مهرماه) وقوع حادثه در محدوده کارگاهی ایستگاه مترو شهید محلاتی به نجات‌گران آتش نشانی و اورژانس اعلام شد و بلافاصله امدادگران در محل حادثه حاضر شدند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: طبق اعلام تیم‌های امدادی در محل، حادثه در محدوده کارگاهی و در قسمت انبار دپوی بلوک‌های بتنی به وقوع پیوسته بود و دو تن از کارگران که مشغول جا‌به‌جایی بلوک‌های بتنی بودند به دلیل ریزش بلوک‌ها مدفون شدند که متاسفانه یکی از کارگران در دم جان سپرد و مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس راهی بیمارستان شد.

قناعتی با اعلام اینکه این که حادثه در تونل مترو رخ نداده و صرفا یک حادثه کارگاهی است، افزود: حادثه بعد از ظهر نیز که در محل ایستگاه مترو قیام به وقوع پیوست و منجر به شهادت یکی از ماموران آتش نشانی شد، ربطی به ریزش آوار در تونل مترو نداشت.

قناعتی به مهر گفت: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است و اعلام خواهد شد. /

نظر شما