شناسهٔ خبر: 29202 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

تشکیل جلسه کارگروه ارتقاء وضعیت امور اجتماعی، فرهنگی و سلامت در همدان

جلسه رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از تشکیل جلسه کارگروه ارتقاء وضعیت امور اجتماعی، فرهنگی و سلامت در محل دفتر معاونت امور سیاسی و امنیتی استانداری همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدرضا قرائی بیان کرد: این جلسه با دستور طرح تقسیم کار ملی و با موضوع حاشیه‌نشینی و بافت‌های فرسوده و با حضور دستگاه‌های عضو ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان و دستگاه‌های همکار طرح تقسیم کار ملی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: در این جلسه شاخص‌های اصلی و اهداف کلی طرح ارائه و ضمن بررسی چالش‌های اساسی محدوده‌ها و محلات حاشیه‌نشینی شهرهای استان همدان مقرر شد دستگاه‌های متولی شاخص‌های اصلی گزارش، برنامه‌ها و عملکرد خود را به دبیرخانه کارگروه ارائه نمایند.

قرائی در پایان گفت: اداره عمران و بهسازی شهری در این جلسه برنامه‌های عملیاتی بازآفرینی و توانمندسازی و بهسازی ۵۰ محله دارای طرح مصوب شهرهای استان همدان را برای برنامه ششم و هفتم توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور و ارتقاء شاخص‌های کاربری‌های عمومی (فضای سبز، آموزشی، درمانی و ورزشی) در محلات مذکور را به همراه هزینه‌های تملک و ساخت ارائه نمودند.

نظر شما