شناسهٔ خبر: 29246 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عذرخواهی هما از مسافران/ بروز مشکل فنی عامل تاخیر در پرواز

هواپيما هما ایران ایر با عذرخواهی از مسافران پرواز ۴۲۹ شیراز- تهران بابت تاخیر به وجود آمده در این پرواز ، نقص فنی را عامل تاخیر در این پرواز اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در توضیحی که شرکت هواپیمایی ایران ایر به خبرگزاری مهر ارسال کرده، آمده است: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز ۴۲۹ شیراز به تهران به اطلاع می‌رساند هواپیمای در نظر گرفته‌شده این پرواز در فرودگاه بندرعباس دچار مشکل فنی شد. بعد اطلاع از مشکل پیش‌آمده، برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای اعزام هواپیمای جایگزین و کرو صورت گرفت و مقرر شد این هواپیما مسیر پروازی بندرعباس-شیراز-تبریز-تهران را انجام دهد، لذا پس از اخذ مجوزهای لازم، هواپیمای جایگزین با ۷ ساعت تاخیر در ساعت ۰۴:۰۵ بامداد فرودگاه بندرعباس را به مقصد فرودگاه شیراز ترک کرد و در ساعت ۶:۴۵ از فرودگاه شیراز به سمت فرودگاه تبریز پرواز نمود و در ساعت ۰۹:۲۵ از فرودگاه تبریز پرواز و در ساعت ۱۰:۳۰ در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

شایان‌ذکر است تعداد ۱۹ نفر از مسافران از ادامه این مسیر پروازی انصراف دادند که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد ۳ نفر با سایر شرکت‌های هواپیمایی و ۱۵ نفر دیگر با پروازهای «هما» به تهران عزیمت خواهند نمود.

همچنین در مدت حضور مسافران این پرواز در فرودگاه شیراز از مسافران پذیرایی به عمل آمد.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» ضمن عذرخواهی مجدد از مسافران پروازهای ۴۲۹ شیراز-تهران و ۴۴۶ تبریز-تهران، از همراهی آنان در طول مدت‌زمان تاخیر با کارکنان ایستگاه های شیراز و تبریز قدردانی می‌نماید.

نظر شما