شناسهٔ خبر: 29258 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

۲۷ مهرماه در قالب یک همایش بررسی می‌شود

ارتقای پژوهش شهری در نشست طرح راهبردی حریم پایتخت

پوستر نشست طرح راهبردی حریم پایتخت در راستای موافقت‌نامه همکاری در پایش و ارتقای پژوهش‌شهری، ۲۷ مهرماه با حضور مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی در محل جامعه مهندسان مشاور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سلسله نشست‌های پژوهش‌شهری در نشست بیست و پنجم خود که روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه سال جاری در محل جامعه مهندسان مشاور برگزار می‌شود با موضوع طرح راهبردی حریم پایتخت به بررسی ابعاد موضوع می‌پردازد.

این نشست که توسط جامعه مهندسان مشاور ایران، انجمن جامعه‌شناسان ایران و جامعه مهندسان شهرسازی تدارک دیده شده با پژوهش غزال کرامتی و دبیری جواد اکبری برگزار می‌شود که اعضای این نشست تخصصی نیز متشکل از مسعود حمزه‌ای مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی، کیانوش سوزنچی و روزبه زمانیان است.

گفته می‌شود این نشست با موضوع طرح راهبردی حریم پایتخت به موافقت‌نامه همکاری در پایش و ارتقای پژوهش‌شهری می‌پردازد. نشست فوق از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در محل جامعه مهندسان مشاور ایران به نشانی ولنجک، خیابان بیست و ششم، بلوار دانشجو، میدان البرز، نبش سلامی، شماره ۲۵ برگزار می‌شود و حضور علاقمندان به شرکت در این نشست آزاد است. /

 

نظر شما