شناسهٔ خبر: 29282 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی:

هوای آذربایجان‌شرقی تا ۱۰ درجه سردتر می‌شود

گزارش هواشناسی معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با ورود سامانه جدید بارشی از روز سه‌شنبه، دمای هوای استان بین ۴ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد سردتر می‌شود و احتمال بارش برف در نواحی سردسیر و ارتفاعات وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، محمد اشجعی روز یکشنبه گفت: این سامانه بارشی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بیشتر شرق و شمال شرق استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. 

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دما از شهرستان چاراویماق با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است، افزود: در این مدت شهرستان‌های میانه، ملکان و عجب‌شیر با ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین دما را داشتند.

اشجعی با اعلام اینکه دمای هوای تبریز در ۲۴ ساعت گذشته بین ۶ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است، گفت: در زمان حاضر دمای هوای این شهر ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است که نسبت به مدت مشابه روز گذشته ۳ درجه سردتر شده است. 

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش باران در بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: بیشترین بارش از ایستگاه کلیبر به میزان ۱۴/۷ میلی‌متر گزارش شده است.

نظر شما