شناسهٔ خبر: 29284 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد:

اجرای بی‌وقفه پروژه‌های بزرگراهی در استان کرمانشاه

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، پس از بازدید از همه پروژه‌های بزرگراهی استان از اجرای بی‌وقفه و پیشرفت فیزیکی قابل قبول آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری ضمن تشکیل یک جلسه کارگاهی در قطعه ۸ بزرگراه کربلا در مسیر کمربندی شهر سر پل ذهاب به قصرشیرین، بررسی مسائل موجود به منظور رفع موانع و سرعت بخشیدن به کار، سایر پروژه‌ها را، در تقاطع غیر هم‌سطح ابتدای شهر سر پل ذهاب، تکمیل قطعه ۷، در مسیر پلیس‌راه به سمت این شهر، واریانت قطعه ۶ برای اصلاح پیچ پرخطر در گردنه پاتاق، قطعه ۶ در این گردنه، قطعات ۵ الف و ۵ ب از انتهای کنارگذر شهر کرند تا روستای سرخه دیزه و قطعه ۴ به طول ۱۰/۵ کیلومتر از کرند به سمت اسلام‌آباد غرب، در مسیر بزرگراه کربلا و همچنین بزرگراه اسلام‌آباد غرب – پل‌دختر  در دو قطعه اسلام‌آباد غرب – حمیل و حمیل – پل‌دختر را مورد بازدید میدانی قرارداد و نحوه اجرا، کیفیت، سرعت و مشکلات موجود را ارزیابی کرد.

بهادری در پایان بازدید ضمن ابراز رضایت از نحوه و پیگیری اجرای پروژه‌ها گفت: با تزریق به موقع اعتبارات تا پایان سال ۹۶ پروژه‌های مذکور به بهره‌برداری خواهد رسید.

این در حالی است که قطعات ۹ و ۱۰ در مسیر بزرگراه کربلا هم آماده شروع عملیات اجرایی است.

قطعات ۵ الف و ۵ ب با طول به ترتیب ۸/۵ و ۱۱ کیلومتر به‌طور متوسط با ۸۳ و ۹۹ درصد مراحل پایانی را طی می‌کنند.

قطعه ۴ قبل از شهرستان کرند به طول ۱۰/۵ کیلومتر ۵۶ درصد و ۳ کیلومتر باقی‌مانده از قطعه ۷، بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

طبق بررسی‌های به عمل آمده رشد پروژه، تقاطع غیر هم‌سطح ابتدای کمربندی شهر سر پل ذهاب ۷۵ درصد گزارش شده است.

گفتنی است باقی پروژه‌ها به‌طور متوسط در مسیر بزرگراه کربلا بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

۲۷ کیلومتر پروژه حمیل به پل‌دختر هم ۸۵ درصد و ۲۴ کیلومتر مسیر اسلام‌آباد غرب به حمیل ۲۶ درصد رشد داشته که در این پروژه‌ها هم با تزریق به موقع اعتبارات، سال ۹۶ سال پایانی عملیات و زمان بهره‌برداری از آن اعلام شده است.

نظر شما