شناسهٔ خبر: 29315 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

موافقت وزیر راه و شهرسازی با اختصاص اعتبار لازم جهت ارتقای سطح سرویس جاده الموت

عباس آخوندي در پی بازدید هفته گذشته عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مکاتبه مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین، دستور ارتقای سطح سرویس جاده موجود الموت توسط دکتر آخوندی صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، پس از بازدید انجام شده توسط عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از جاده موجود منطقه الموت و تأکید بر لزوم حفظ راه‌ها به‌عنوان سرمایه‌های ماندگار، حامد مانی فر طی مکاتبه‌ای با وزیر راه و شهرسازی خواستار صدور دستورات لازم در این خصوص شد.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به بازدید وزیر از منطقه و همچنین ویژگی‌های خاص طبیعی، جغرافیایی، تاریخی و گردشگری الموت گفت: با توجه به بازدیدهای فنی و کارشناسی از مسیر موجود، مطالعه مسیر برای طراحی تأسیسات بین‌راهی، تابلوها و بهبود برخی مشخصات فنی نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه است.

مانی فر در ادامه افزود: همچنین ترمیم و بهسازی روکش آسفالت مسیر نیز نیازمند تأمین اعتبار است که در صورت تخصیص قطعاً منجر به ارتقای سطح سرویس جاده موجود خواهد شد.

گفتنی است دکتر آخوندی با تأکید بر اهمیت این محور و بازدید مهندس حسن نیا، لزوم انجام اقدامات لازم را به رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابلاغ نموده است.

نظر شما