شناسهٔ خبر: 29324 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تایباد خبر داد:

اتمام عملیات ماسه آسفالت راه روستایی در تایباد خراسان رضوی

مهدی رحمتی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تایباد خراسان رضوی از اتمام عملیات ماسه آسفالت راه روستایی مشهدریزه - حسینی - استای به طول ۲۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مهدی رحمتی با اعلام این خبر گفت: این اداره در راستای مرمت آسفالت مسیر فوق، با بسیج اکیپ راهداری و ماشین‌آلات، اجرای عملیات آسفالت حفاظتی (ماسه آسفالتی) این محور به طول ۲۰ کیلومتر را در مدت زمان ۳۰ روز کاری در شهریور و  مهرماه امسال به انجام رساند.

وی در خصوص اعتبار هزینه شده در این پروژه افزود: این پروژه  به صورت امانی با قیرهای رایگان وزارت راه و شهرسازی، با تجهیزات و امکانات راهداری شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی تایباد ادامه داد: این آسفالت به عرض ۶ متر و طول ۲۰ کیلومتر انجام و برای اجرای آن حدود ۲۴۰۰ مترمکعب آسفالت سرد و ۲۰۰ تن قیر مورد استفاده قرار گرفت.

وی بیان کرد: این عملیات باهدف تردد ایمن‌تر و با سهولت بیشتر اهالی عزیز این روستاها با روستاهای هم‌جوار انجام شد.

گفتنی است، مشهدریزه در ۲۲ کیلومتری شهرستان تایباد و در مجاورت روستاهای حسینی، کهجه، شیزن، سوران و استای قرار گرفته و با توجه به  آب و هوای معتدل و مطلوبی که دارد هدف تردد گردشگران زیادی قرار می‌گیرد.

نظر شما