شناسهٔ خبر: 29326 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به زودی در گلستان برگزار می‌شود:

برگزاری دوره آموزشی اصول اخلاق حرفه‌ای در بخش مسکن و ساختمان استان گلستان

محمود تیموری دوره آموزشی اصول اخلاق حرفه‌ای به‌منظور آشنایی با اصلاحات مواد آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و نظامنامه رفتار حرفه‌ای اخلاقی در مهندسی ساختمان به‌زودی در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان در گفت و گویی خبری گفت: این دوره به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و ارائه گواهینامه شرکت در این دوره برای تمدید پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی الزامی است.

محمود تیموری افزود: زمان برگزاری و سرفصل‌های آموزشی این دوره آموزشی متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: نظامنامه رفتار حرفه‌ای اخلاقی در مهندسی ساختمان پیرو اصلاح موادی از آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در نیمه اول امسال توسط مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به استان‌ها ابلاغ شده که رعایت و اجرای آن از سوی مهندسان و بنگاه‌های حرفه‌ای مهندسی ساختمان مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۴ الزامی شده است.

به گفته تیموری، رعایت اخلاق حرفه‌ای در مهندسی ساختمان با تأکید بر پنج اصل مهم از الزامات این نظامنامه است که نیازمند بهره‌مندی از آموزش‌های لازم بوده و به همین جهت معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، برگزاری این دوره آموزشی را در دستور کار قرار داده است.

نظر شما