شناسهٔ خبر: 29490 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی بهتر در محورهای استان کرمانشاه

عبداله بهادری عبدالله بهادری گفت: همه تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی بهینه و به‌وقت در جاده‌ها استان باید از فبل پیش‌بینی و فراهم شود.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، پس از برگزاری سومین نشست کارگروه مخاطرات حمل و نقل و هواشناسی استان در سال جاری و بررسی نتایج و گزارشات دستگاه‌ها بخصوص اداره کل هواشناسی گفت: آنچه پیش‌‌‌بینی شده ، نشان از افزایش بارش برف نسبت به ۵ سال گذشته در استان کرمانشاه است که آن هم در فصول پایانی سال گزارش شده است.

عبدالله بهادری افزود: همه تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی بهینه و به‌وقت در جاده‌ها استان باید از فبل پیش‌بینی و فراهم شود.

رییس کارگروه مخاطرات حمل و نقل وهواشناسی استان در ادامه تاکید کرد: روسای ادارات کل راهداری و حمل و نقل و همچنین راه و شهرسازی در شهرستان‌ها مخصوصا در مناطق سردسیر باید برای هرگونه همکاری و کمک‌رسانی دوشادوش هم آماده باشند تا ان شاء الله زمستانی امن و خاطره‌انگیز برای کاربران جاده‌ای رق بخورد.

بهادری در پایان مهمترین عامل در مدیریت کنترل هرگونه بحران را تعامل ، انسجام و برنامه ریزی از قبل اعلام کرد.

در کارگروه مذکور،  همه اعضا و همچنین سرپرستان ادارات راهداری و حمل و نقل و ادارات راه و شهرسازی همه شهرستان‌ها حضور داشتند.

نظر شما