شناسهٔ خبر: 29519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد:

آزادراه همدان- کرمانشاه آماده واگذاری به سرمایه‌گذار

عبداله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، پس از بازدید سیدحسن میرشفیع مشاور وزیر راه و شهرسازی و معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها از استان کرمانشاه، موضوع واگذاری پروژه مذکور به‌صورت قرارداد BOT به سرمایه‌گذار را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری گفت: در این بازدید یک‌روزه، سیدحسن میرشفیع مشاور وزیر راه و شهرسازی و معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها، از ۲۵ کیلومتری شهر همدان بازدید از مسیر آتی آزادراه همدان – کرمانشاه را به همراه مشاوران طرح، آغاز و از مسیر شهرستان سنقر وارد استان کرمانشاه شد.

وی افزود: پس از این بازدید در نشستی به میزبانی معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه، محوریت بحث، خبر از آمادگی واگذاری پروژه به بخش خصوصی به عنوان سرمایه‌گذار داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به نقل از سید حسن میرشفیع تصریح کرد: پیگیری‌های شرکت ایتالیایی که چندی پیش اعلام آمادگی برای ساخت پروژه کرده بود، نشان از تمایل زیاد می‌دهد و این بدان معنی است که می‌توان به‌صورت قرارداد BOT با این شرکت همکاری کرد.

میر شفیع در ادامه، کمربند غربی کرمانشاه، کمربند شرقی و مسیر بزرگراه کربلا را مورد بازدید قرارداد تا پتانسیل ارتقا راه‌ها را برای تبدیل به آزادراه و اتصال به آزادراه کرمانشاه-حمیل را بررسی کند.

گفتنی است، در نشست امروز با حضور معاون امور عمرانی، عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ۲۰ ماه گذشته برغم همه محدودیت‌های اعتباری موجود، از سوی هر دو طرف مورد تقدیر قرار گرفت.

نظر شما