شناسهٔ خبر: 29582 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز در راس هیاتی صورت می‌گیرد؛

جزئیات سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان/ افتتاح و بازدید از چندین پروژه حمل‌ونقلی/ بازدید از مجموعه سرای معین‌التجار

سفر وزیر با استان فارس و افتتاح پل فهلیان افتتاح پروژه‌های راه اصلی و روستایی و بازدید از خط دوم ریلی اهواز- بندر امام(ره) از برنامه‌های سفر استانی وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز (پنجم آبان) عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی متشکل از جمعی از معاونان وزارتخانه ازجمله امینی، حناچی، کشاورزیان، پورسیدآقایی، سعیدنژاد و محفوظی به خوزستان سفر می‌کند.

وی در این سفر دو روزه به بازدید و افتتاح چندین پروژه جاده‌ای، ریلی و دریایی می‌پردازد و از مجموعه سرای معین‌التجار بازدید می‌کند.

از جمله برنامه‌های اصلی نخستین روز سفر وزیر راه و شهرسازی می‌توان به حضور در مراسم افتتاح پروژه‌های راهسازی راه اصلی و روستایی و کمربندی اهواز، بازدید هوایی از محور هفتگل- باغملک- ایذه، بازدید از مجموعه سرای معین‌التجار، شرکت در شورای مشترک برنامه‌ریزی و حمل و نقل و شهرسازی و حضور در صداوسیمای خوزستان اشاره کرد.

برنامه روز دوم سفر آخوندی، حضور در ایستگاه راه‌آهن و بازدید از خط دوم جدیدالاحداث اهواز- بندرامام، حضور در مراسم افتتاح پروژه های ریلی ایستگاه جدید مسافری ماهشهر، بازدید از تاسیسات بندری و افتتاح پروژه‌ها، بازدید از عملیات برداشتن کشتی‌های مغروقه و بازدید از فرودگاه آبادان است.

نظر شما