شناسهٔ خبر: 29604 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری کارگاه طراحی فضاهای معمارانه شهری با همکاری دانشگاه آنکارا

پوستر سمپوزیوم و کارگاه روند تحلیل و طراحی فضاهای معمارانه شهری با حضور رئیس گروه معماری دانشگاهTOBB آنکارا دردانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی، دانشکده معماری و شهرسازی قرار است ۲۲ آبان سمپوزیوم و کارگاه روند تحلیل و طراحی فضاهای معمارانه شهری را با حضور اساتید معماری ایران و مسئولین شهری تبریز و اساتیدی از دانشگاه‌هایTOBB وGAZIآنکارا برگزار کند.

دراین سمپوزیوم پروفسور نورچاغلار، رئیس گروه معماری دانشگاه TOBBآنکارا که برنده چندین مسابقه ملی معماری شهری است و دکتر عدنان آکسو، دانشیار دانشگاهGAZI آنکارا و مسئول دفتر معماریAZAKSU به عنوان سخنران و نیز برگزار کننده کارگاه حضور دارند.

سمپوزیوم روند تحلیل و طراحی فضاهای معمارانه شهری شنبه ۲۲ آبان از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن بعثت دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود و به شرکت کنندگان، گواهی حضور از طرف دانشگاه هنر اسلامی تبریز و دانشگاه TOBBاعطا می‌شود.

عصر ۲۲ آبان ماه شرکت کنندگان درسمپوزیوم به گشت شهری درتبریز و انتخاب یک بنا برای مطالعات طراحی می‌پردازند و ۲۳ و ۲۴ آبان نیز کارگاه طراحی برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این سمپوزیوم آشناکردن دانشجویان با ارتباط معماری با نمادهای شهری است.

ظرفیت حضور درسمپوزیوم ۲۰۰ نفر است که تاکنون ۴۰ نفر درآن ثبت نام کرده‌اند و ظرفیت کارگاه تخصصی ۶۰ نفر است که ۱۳ نفر برای حضوردرآن نام‌نویسی کرده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما