شناسهٔ خبر: 29781 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ادامه سفرهای استانی آخوندی؛

وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی وارد فرودگاه اهواز شد/ استقبال مسئولان ملی و استانی از آخوندی

افتتاح عباس آخوندی در راس هیاتی به منظور بازدید و بهره‌برداری از پروژه‌های مهم استان خوزستان در حوزه‌های راه و شهرسازی وارد فرودگاه اهواز شد و مورد استقبال مسئولان ملی و استانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز شد و مورد استقبال غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان استانی قرار گرفت.

دکتر آخوندی را در این سفر پورسیدآقایی، محمدزاده، سعیدنژاد، کشاورزیان، میرشفیع، امینی، محفوظی، نزیمان، حناچی، عشایری، علی‌آبادی، حق‌شناس، خادمی و حمزه علی‌بخشی همراهی می‌کنند.

براساس برنامه‌ریزی تنظیم شده قرار است امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی چند  پروژه‌ راه اصلی، روستایی و کمربندی اهواز به بهره‌برداری برسد. در ادامه دکتر آخوندی و هیات همراه از محور هفتگل-باغلمک- ایذه و پل هلایجان و همچنین ساختمان معین‌التجار بازدید خواهند کرد.

گفتنی است وزیر راه و شهرسازی فردا ۶ آبان با حضور در ایستگاه راه‌آهن اهواز از خط دوم جدیدالاحداث اهواز- بندرامام بازدید و سپس ایستگاه مسافربری جدید ماهشهر را افتتاح خواهد کرد.

بازدید از بندر خرمشهر از دیگر برنامه‌هایی است که در این سفر دو روزه پیش‌بینی شده است.

نظر شما