شناسهٔ خبر: 29809 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان انجام شد؛

افتتاح ۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جديد رامين

افتتاح ۲۰۰ واحد مسکن مهر درشهر جدید رامین امروز همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، ساعتی دیگر و با حضور نریمان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، ۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهر و چندین طرح عمرانی در شهر جدید رامین با اعتبار ریالی رامین ۱۴۰ میلیارد ریال و اعتبار ریالی شیرین شهر ۲۲ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد. به بهره برداری خواهد رسید.

همزمان با افتتاح این واحدها، یک باب مسجد، پارک محله ای، روشنایی معابر اصلی شهر، عملیات آماده سازی معابر مسکن مهر، برق رسانی سایت مسکونی با تراکم کم، احداث گلخانه، پروژه فاز ۲ جنگل کاری و زمین بازی کودکان نیز به بهره برداری می رسند.

همچنین گلنگ زنی آماده سازی ۴۸۴ واحد مسکن مهر شهر جدید رامین برای تحویل تا پایان سال جاری از جمله برنامه های امروز می باشد.

این مراسم با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و چند تن از مسئولان و مقامات استانی و محلی برگزار می گردد.

گفتنی است، صبح فردا ششم آبان ماه، بهره بردارى از جاده اختصاصی ۲۲ کیلومتری اهواز-شیرین شهر نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت خواهد گرفت.

شهر جدید رامین در ۳۸ کیلومتری شهرستان اهواز و شیرین شهر در ۳۵کیلومتری اهواز در استان خوزستان  واقع شده اند./

نظر شما