شناسهٔ خبر: 29824 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:

یک هزار کیلومتر راه روستایی برای خوزستان در دست اجرا داریم

 منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: یک هزار کیلومتر راه روستایی در قالب ۸۰ پروژه با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تومان در خوزستان در دست اجرا داریم.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، منوچهر رحمانی ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح کمربند غرب اهواز اظهار کرد: امروز به بهانه این پروژه (کمربند غرب اهواز) در حقیقت ۱۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۲ کیلومتر راه روستایی و چهار هزار واحد مسکن مهر را افتتاح می کنیم.

وی در ارتباط با برنامه های در دست اجرا گفت: یک هزار کیلومتر راه روستایی در قالب ۸۰ پروژه با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تومان و ۴۸۱ کیلومتر راه اصلی در قالب ۴۲ پروژه با اعتبار ۹۸۹ میلیارد تومان را در خوزستان در دست اجرا داریم.

مدیرکل  راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: پروژه مطالعاتی در ۸۰۴ کیلومتر راه های اصلی را در قالب ۴۳ پروژه با اعتبار سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان هم داریم.

رحمانی بیان کرد: با توجه به سیاست های وزارت راه و شهرسازی و هماهنگی استاندار در راه روستایی به جای ۸۰۰ کیلومتر حدود یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر کار در دست اجرا داریم.

به گزارش مهر وی در پایان گفت: جهش در راه روستایی ۶۴ درصد بیشتر برخورداری از راه روستایی را نداریم برای همین فشار وارد کردیم تا بتوانیم یک توسعه هماهنگ بین راه اصلی و شبکه ای بودن راه های روستایی ایجاد کنیم.

نظر شما