شناسهٔ خبر: 29839 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

استاندار خوزستان خبر داد:

انعقاد تفاهمنامه برای راه اندازی راه آهن بندرامام به خرمشهر

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان از انعقاد تفاهمنامه برای راه اندازی راه آهن بندرامام به خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی، غلامرضا شریعتی چهارشنبه شب در شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا باید پروژه‌های نیمه تمام استان را اجرایی کنیم، به هر حال تصمیمی گرفته و آن را به فرمانداران تفویض اختیار کردیم و برای توزیع اعتبارات نیز در چارچوب داریم.

وی با بیان اینکه کمیته برنامه ریزی شهرستان ها ممکن است خطاهایی نسبت به سیاست های استانی و یا کشوری داشته باشند، افزود: اگر حتما نیاز به شروع پروژه جدید و انجام است باید آن را انجام دهیم ولی اگر دلیل قانع کننده ای برای اجرا نیست باید پروژه های نیمه تمام را اجرا کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برای تصویب برخی از طرح ها نیاز به اجرای کار کارشناسی است و حتی بنده نیز برخی مواقع امکان اعمال نظر ندارم.

شریعتی گفت: در طرح جامع شهری از نظرات کارشناسی استفاده می کنند البته اعلام نقطه نظرات از سوی نمایندگان مجلس اصلا اشکالی ندارد.

وی ادامه داد: با این حال این بحث دو یا سه هفته دیگر متوقف می شود تا اعلام نظرات نمایندگان هم انجام و در صورتی که ممکن باشد، نظراتشان را اعمال می کنیم.

استاندار خوزستان در پایان عنوان کرد: روز پنج شنبه این هفته تفاهمنامه ای را برای راه اندازی راه آهن بندرامام به خرمشهر منعقد می کنیم.

نظر شما