شناسهٔ خبر: 29844 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت راه‌آهن خبر داد:

افزایش سرعت قطارهای اهواز - بندرامام به ۱۶۰ کیلومتر درساعت

پورسید آقایی مدیرعامل شرکت راه‌آهن از افزایش سرعت حمل و نقل ریلی مسیر اهواز - بندرامام خمینی به ۱۶۰ کیلومتر در ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی، محسن پورسیدآقایی پیش از ظهر امروز پنج شنبه در مراسم افتتاح پروژه دو خطه کردن راه آهن اهواز - بندرامام خمینی با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: برای ساخت این پروژه ۱۰۵ میلیارد تومان هزینه شده است و با افتتاح آن سرعت مسافرت مردم از اهواز به شهرهای بندرامام خمینی و ماهشهر و بالعکس افزایش پیدا می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: با افتتاح آزادراه اهواز - بندر امام خمینی حجم بالایی از مسافرت ها به علت سهولت تردد به این آزادراه منتقل شد ولی اکنون با افتتاح خط دوم ریلی این مسیر به نظر می رسد مجددا راه آهن سهم بیشتری از مسافرت ها را به خود اختصاص دهد.

پورسید آقایی تصریح کرد: اکنون سرعت مسافرت در مسیر ریلی اهواز - بندرامام خمینی به ۱۶۰ کیلومتر کاهش افزایش یافته است. ضمن اینکه هم اکنون روزانه چهار قطار رفت و چهار قطار برای برگشت در این مسیر تردد می کنند.

وی بیان کرد: با دو خطه شدن این مسیر اکنون دست ما برای افزایش تعداد قطارها باز شده است و متناسب با میزان تقاضا می توانیم تعداد قطارها را افزایش دهیم.

مدیر عامل شرکت راه‌آهن تاکید کرد: قطعا تردد با قطار از هر نظر به سود مسافران است.

به گزارش مهر در این مراسم وزیر راه و شهرسازی و برخی مسئولانی حضور داشتند.

نظر شما