شناسهٔ خبر: 29887 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کشاورزیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد:

اجرای ۲۹ پروژه در راستای ارتقا ایمنی جاده‌های خوزستان/ نیاز به اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای رفع ۱۲۰ نقطه پرتصادف

داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اجرای ۲۹ پروژه راهداری در راستای روان‌سازی ترافیک و ارتقا ایمنی جاده‌های استان خوزستان خبر داد.

داود کشاورزیان در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های جاده‌ای استان خوزستان به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: با هدف روان‌سازی ترافیک و ارتقاء ایمنی در سال ۹۴ اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی و روکش ۲۹ پروژه راه‌های شریانی استان خوزستان تخصیص یافت که این پروژه‌ها ادامه‌دار بوده و در سال جاری نیز اجرا شده و خواهند شد.

وی افزود: تا کنون ۲۰۰ کیلومتر از پروژه‌های فوق روکش آسفالت شده‌اند؛ اما عمده مشکلات ما برای روکش آسفالت در سال جاری، عدم تخصیص اعتبار بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از شناسایی ۱۲۰ نقطه پرتصادف در جاده‌های استان خوزستان خبر داد و گفت: برای رفع این نقاط به ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای به مهمترین پروژه‌های راهداری استان خوزستان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها در بخش لکه گیری و روکش آسفالت شامل محور اهواز- اندیمشک، اهواز- آبادان و دزفول- شوشتر همچنین در بخش بهسازی و روکش آسفالت شامل محور اهواز- سوسنگرد- بستان- چزابه، هفتگل- باغملک- ایذه-  دهدز، شوشتر-ملا ثانی- اهواز، سه راهی اندیمشک- دهلران، مسجدسلیمان- اندیکا و اهواز آبادان می‌شود.

نظر شما