شناسهٔ خبر: 29911 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی- هرمزگان

پوستر چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان هرمزگان در هشت محور با محوریت دریافت مقاله حداکثر تا نیمه آذرماه، ۸ و ۹ دی‌ماه سال جاری در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان هرمزگان با محوریت دریافت مقاله حداکثر تا نیمه آذرماه سال جاری در بندرعباس برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این همایش که ابتدا به صورت استانی و سپس به صورت ملی برگزار می‌شود می‌توانند مقاله‌های خود را در هشت محورِ حوزه‌های فرهنگی- طبیعی شهرها و روستاهای تاریخی، منظر فرهنگی و منظر شهری تاریخی، سازه در تاریخ معماری و شهرسازی، باستان‌شناسی و معماری و شهرسازی، میراث‌معماری و شهرسازی مدرن، میراث آب و کشاورزی، میراث‌فرهنگی ناملموس و راه‌های فرهنگی و عناصر وابسته تهیه و ارایه کنند.

مهلت ارسال مقاله‌ها برای چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان هرمزگان، ۱۵ آذرماه تعیین شده و علاقمندان باید مقاله‌ها را به نشانی بندرعباس، بلوار علی ابن ابیطالب، نرسیده به میدان فرودگاه، اداره کل میرا‌ث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان ارسال کنند. همچنین محل برگزاری این همایش نیز بندرعباس، سالن اجتماعات شرکت گاز تعیین شده است.

محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفته بود که سال جاری (۹۵) کنگره تاریخ معماری و شهرسازی پس از یک دهه تاخیر، ابتدا در سراسر استان‌ها و پس از آن به صورت کشوری برگزار خواهد شد. به گفته این مقام مسئول، خروجی این کنگره‌ها تهیه کتاب آثار تاریخی، طبیعی و فرهنگی در راستای شناخت بهتر استان‌ها در سطح ملی و بین‌المللی است./

 

برچسب‌ها:

نظر شما