شناسهٔ خبر: 29929 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نتیجه تزریق به موقع و ۱۰۰ درصدی اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب،

جهش عمرانی در پروژه‌های راه و شهرسازی استان کرمانشاه

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: جهش عمرانی در پروژه‌های راه و شهرسازی استان نتیجه تخصیص و تزریق به موقع و ۱۰۰ درصدی اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری گفت: بالغ بر ۹۲ درصد پروژه‌های عمرانی مصوب سفر رهبری به استان در حوزه راه و شهرسازی با حمایت و توجه ایشان به پایان رسیده است که آمار به دست آمده نشان از جهشی رو به جلو و درخور توجه را در عمران استان به تصویر می‌کشد.

بهادری تصریح کرد: در سفر پربرکت رهبری به استان، ۲۳۶ پروژه شامل ۱۹۶ طرح ساخت و بهسازی راه‌های روستایی، احداث بزرگراه کربلا و تعریض گردنه پاطاق، ۱۱ پروژه روکش تمامی راه‌های اصلی فرعی در حوزه راهداری، ۲۲ پروژه ساخت و احداث ساختمان‌های عمومی و دولتی و ۶ پروژه در حوزه بهسازی و عمران شهری به منظور احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده و ارتقای سطح زندگی اهالی حاشیه‌نشین شهر در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی افزود: با عنایات و حمایت معظم له به مردم کرمانشاه و تخصیص به موقع اعتبارات جای هیچ‌گونه وقفه در اجرای عملیات عمرانی وجود نداشت و با همت همکاران این اداره کل از زمان سفر ایشان به استان تا پایان سال ۹۴ و شش‌ماهه اول سال ۹۵، یکصدو ۸۹ پروژه بهسازی راه روستایی، ۱۱ پروژه روکش در ۳۷۳ کیلومتر محورهای اصلی و فرعی، ۱۳ طرح احداث ساختمان‌های عمومی و دولتی و ۴ پروژه حوزه بافت فرسوده به بهره‌برداری رسید.

در واقع ۲۱۷ پروژه از ۲۳۶ پروژه تعهد اداره کل راه و شهرسازی از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب، به مردم عزیز استان تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان گفت: اندک پروژه‌های باقی‌مانده به سرعت در حال انجام بوده و مراحل پایانی ساخت و احداث را سپری می‌کنند.

گفتنی است، عملکرد و کارنامه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در اجرا و تکمیل پروژه‌های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب، به‌کرات مورد توجه و تقدیر مسئولین کشوری و استانی قرار گرفته است.

نظر شما