شناسهٔ خبر: 29966 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

بررسی ۳۷ پرونده در جلسه اخیر کمیسیون ماده ۵ استان کردستان

فرهاد لشکری مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی کردستان از بررسی تعداد ۳۷ پرونده در آخرین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، فرهاد لشکری گفت: در جلسه اخیر کمیسیون ماده ۵ تعداد ۳۷ پرونده از چهار شهرستان استان مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد ۳۴ درخواست مورد موافقت قرارگرفته وتعدادسه پرونده نیز از دستور کار خارج شدند.

لشکری ادامه داد: پرونده‌های بررسی شده شامل ۱۹ پرونده شهرستان مریوان که ۱۸ مورد آن مصوب شد و یک پرونده نیز به استناد بند ۲ از دستور کار خارج شد و در شهرستان بانه نیز ۷ پرونده مورد برسی اعضا قرا ر گرفت که ۶ پرونده آن مصوب و یک پرونده از دستور کار خارج گردید.

وی افزود: شهرستان دهگلان نیز ۴ پرونده برای بررسی در کمیسیون داشت که هر ۴ پرونده مصوب گردید و از ۷ پرونده شهرستان دیواندره نیز که در کمیسیون ماده ۵ این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت ۶ پرونده مصوب و یک پرونده از دستور کار خارج شد.

مدیر شهرسازی و معماری راه شهرسازی کردستان با اشاره به  تشکیل دو مورد جلسه کمیسیون ماده ۵ درآبانماه گفت: جلسه کمیسیون ماده ۵ برای بررسی پرونده شهرستان‌های سقز وقروه نیز در ابتدای آبان تشکیل و ۵۸ پرونده این دو شهرستان نیز در دستور کار قرار گرفت و مصوب شد.

نظر شما