شناسهٔ خبر: 30055 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

گردشگری تخصصی شهر تاریخی نراق

پوستر گردشگری تخصصی از شهر تاریخی نراق به مناسبت روز جهانی شهرسازی با حضور متخصصان و کارشناسان نهادهای علمی و اجرایی شهرسازی کشور، ۲۱ آبان‌ماه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دبیرخانه ملی روز جهانی شهرسازی با همکاری شهرداری نراق به مناسبت روز جهانی شهرسازی، گردشگری تخصصی شهر تاریخی نراق را برگزار می‌کند.

شعار روز شهرسازی، گفتگوی جهانی، برنامه‌ریزی محلی، شورای شهر متخصص است و به همین مناسبت نیز توسط دبیرخانه ملی روز جهانی شهرسازی در نراق دومین شهر ویژه گردشگری ایران که برنده جایزه ملی جستار کیفیت در تجارب بازآفرینی شهری شده است برنامه گردشگری تخصصی با حضور متخصصان و کارشناسان نهادهای علمی و اجرایی شهرسازی کشور برگزار می شود.

گفتنی است این برنامه ۲۱ آبان‌ماه برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در آن برنامه می‌توانند با مراجعه به نشانی www.Isupd.ir اعلام آمادگی و ثبت نام خود را انجام دهند.

نَراق شهری در نزديكی شهرستان دلیجان واقع در استان مرکزی ایران و حدفاصل شهرهای قم، کاشان و دلیجان است. این شهر یکی از شهرهای مناطق کوهستانی و سردسیر است که از سال ۱۳۳۹ با تاسیس شهرداری از نظر تقسیمات کشور، شهر محسوب شد، همچنین غار حال نخجیر در نزدیکی این شهر قرار دارد./

 

نظر شما