شناسهٔ خبر: 30101 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

تعامل با ارگان‌ها به منظور سرعت بخشیدن به امور اداری و پاسخگویی‌ها

نشست خبری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پی انتزاع مدیریت راهداری از این اداره کل، در نشست با سرپرستان ادارات شهرستان‌ها، وظایف مهم در حوزه املاک و حقوقی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری در پی انتزاع مدیریت راهداری از این اداره کل، در نشست با سرپرستان ادارات شهرستان‌ها، وظایف مهم در حوزه املاک و حقوقی را تشریح کرد.

بهادری در این نشست ضمن تأکید بر این مهم که پرونده‌های حقوقی نباید مشمول زمان شوند، گفت: ارسال به موقع اخطاریه‌ها، تهیه مستندات لازم، بهره جستن از نظرات مشاوران و کارشناسان حقوقی و همکاری و هماهنگی با مدیریت این حوزه در اداره کل، از مهم‌ترین موارد در خدمات‌رسانی به ارباب‌رجوع و پاسخگویی به ایشان است.

بهادری در خصوص پرونده‌های ارسالی به هیات نمایندگی هم تصریح کرد، در تمامی موضوعات و پرونده‌های این هیات باید نظر مکتوب کارشناسان حقوقی، روسای ادارات شهرستان و مدیریت املاک و حقوقی به‌صورت شفاف و با صراحت قید شده تا بتوان بهترین تصمیم را اتخاذ کرد در غیر این صورت رسیدگی نخواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: ارتباط و تعامل با سایر ارگان‌ها و ادارات در شهرستان‌ها در چهارچوب قوانین و در طول اهداف وزارتخانه می‌تواند در سرعت بخشیدن به امور اداری و پاسخگویی‌ها مؤثر واقع شود.

در این نشست مدیر املاک و حقوقی، جزییات موارد موردنظر را عنوان کرد و قرار شد همه موضوعات در متن صورت‌جلسه به حاضرین ابلاغ شود.

گفتنی است مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی هم در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و سرعت بخشی به خدمات‌رسانی بیش از پیش، تجهیز همه سیستم‌های کارکنان در ادارات شهرستان به اتوماسیون اداری را مطرح کرد.

این نشست در سایر حوزه‌ها و مدیریت‌ها در هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.

نظر شما