شناسهٔ خبر: 30220 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس خبر داد:

آمادگی بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی

علیرضا سیاهپور جلسه ستاد هماهنگی جابجایی زائران اربعین حسینی با حضور علیرضا سیاهپور مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، جلسه ستاد هماهنگی جابجایی زائران اربعین حسینی با حضور علیرضا سیاهپور مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس برگزار شد. در این جلسه هر یک از اعضای شورا به ارائه نظرات و گزارش مبسوط از اهم فعالیت‌های کمیته‌های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارائه کردند.

سپس علیرضا سیاهپور با تأکید بر برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ جهت ارتقا سطح خدمات به زائران اربعین حسینی افزود: به دنبال برنامه محوری با استفاده از تجارب سال‌های گذشته در زمینه ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی هستیم. وی ضرورت شناسایی ضعف‌ها و تلاش در زمینه برنامه زمان‌بندی‌شده اعزام ناوگان حمل و نقل مسافر در این ایام را یادآور شد و بر ضرورت ایمنی ناوگان و مجهز بودن ناوگان به تجهیزات ایمنی و معاینه فنی ناوگان اتوبوسی در این ایام تأکید کرد.

سیاهپور همچنین با تأکید بر اینکه سال گذشته ۲۰۰۰ سفر توسط ناوگان تحت پوشش استان بالغ بر ۹۸۰ اتوبوس، کار جابجایی زائران اربعین حسینی را به عهده داشته است اضافه کرد؛ به یاری خداوند امیدوارم بتوانیم زمینه مناسب انتقال به‌موقع و ایمن رفت و برگشت زائران را فراهم سازیم.

نظر شما