شناسهٔ خبر: 30222 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مدیرکل راهداری خراسان شمالی با تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی نشست دوستانه‌ای را با مدیران و متصدیان تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نشست دوستانه‌ای را با مدیران و متصدیان تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان برگزار کردند در این مراسم معاون حمل و نقل و کارشناسان حوزه حمل و نقل مسافر حضور داشتند.

در این نشست نمایندگان تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر به‌صورت خلاصه عملکرد وظایف خود را مطرح و مشکلات و معضلات بخش مسافر و رانندگان بخش را عنوان کردند.

در ادامه بدیعی مقدم ضمن خوش‌آمد گویی به مدعوین بیان کرد: بحث زیرساخت و حمل و نقل دو مقوله مهمی است که بایستی به آن اهمیت داد و چرخیدن چرخ‌های حمل و نقل موجب توسعه صنعت حمل نقل در کشور می‌شود. بدیعی مقدم گفت: استان خراسان شمالی در مسیر زائرین حرم رضوی است و همه ما به‌عنوان خدمتگزاران آقا امام رضا (ع) می‌بوده و همه باهم باید با همدلی و همفکری مشکلات بخش مسافری را به حداقل برسانیم.

بدیعی مقدم بیان کرد: با توجه به پیش رو بودن با ایام اربعین حسینی کلیه شرکت‌ها و تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافری استان آمادگی لازم را جهت اعزام ایمن کاروان‌های زیارتی داشته باشند و تمهیدات و برنامه‌ریزهای لازم را انجام دهند.

بدیعی مقدم در ادامه افزود: با ادغام راهداری به بخش حمل و نقل جاده‌ای ظرفیت جدیدی در بخش حمل و نقل اضافه شد که می‌توان از توان راهداری نیز در امور حمل و نقل استفاده کرد. وی در پایان نشست، تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافری استان را به‌عنوان بازوان پرتوان اداره کل معرفی و از زحمات و تلاش‌های خالصانه آنان تقدیر کرد.

نظر شما