شناسهٔ خبر: 30427 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در بازدید از مرز شلمچه:

پیش‌بینی اعزام بیش از ۵۰ هزار زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل عمومی فارس

بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس به همراه معاون حمل و نقل و تعدادی از کارشناسان از محل استقرار دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان استان فارس به زائرین اربعین حسینی در مرز شلمچه بازدید به عمل آورد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، علیرضا سیاهپور همچنین در دیدار با حیاتی، فرماندار خرمشهر به تبادل نظر و ارائه راهکار در زمینه ارتقای کیفیت خدمات به زائرین اربعین حسینی پرداخت.

وی با اشاره به ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی با تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده با تشکل‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای مسافر، مقرر شده خللی در تردد ناوگان مسافری استان به سایر نقاط کشور به وجود نیاید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل فارس گفت: ۴۰۰ دستگاه اتوبوس در قالب بیش از ۱۲۰۰ سفر، مسئولیت جابجایی زائرین اربعین حسینی را از مبادی مختلف استان به عهده دارد و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان فارس در این ایام جابجا شود.

بر اساس این گزارش پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۲ میلیون نفر از ایران برای پیاده‌روی اربعین اقدام کنند. گفتنی است کمیته خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در روزهای گذشته برنامه‌ریزی‌های بسیاری را در این خصوص صورت داده است.

نظر شما