شناسهٔ خبر: 30573 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون بهره‌برداری و سیر و حركت در جمع معاونین بهره‌برداری مناطق تأکید كرد؛

تاکید بر كنترل دقیق سیر قطارهای حومه‌ای و مسافری/ لزوم پایش مستمر برنامه‌های بارگیری و حمل و تخلیه

سی تی سی معاون بهره‌برداری و سیر و حركت راه‌آهن بر كنترل دقیق سیر قطارهای حومه‌ای و مسافری، پایش برنامه‌های بارگیری و حمل و تخلیه در سال ۹۵ و راهبردهای ارتقا ایمنی در سطح شبكه تأکید كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ ابراهیم محمدی در جلسه راهبردی تعیین برنامه‌های بهره‌برداری و سیر و حركت كه با حضور معاونین بهره‌برداری و ناوگان مناطق راه‌آهن برگزار شد، با مهم دانستن پایش برنامه‌های بارگیری، حمل و تخلیه بار در شبكه ریلی جهت دستیابی به اهداف برنامه، به شناسایی نقاط قوت و ضعف و فرصت‌های موجود تأکید کرد و گفت: توجه به شاخص‌های ایمنی به‌دست‌آمده در حوزه سیر و حركت و ارتقاء شاخص‌ها تا پایان سال از الزامات حوزه معاونت بهره‌برداری و سیر و حركت است.

وی افزود: معاونین بهره‌برداری مناطق به ۳ رویكرد، نگاه تجاری در ارتباط با مشتری و مشتری مداری، نگاه محوری و شبکه‌ای به حمل بار و نگاه همدلی و همكاری بین همكاران سیر و حركتی در مناطق می‌باید تجهیز شوند.

محمدی هم‌چنین برگزاری برنامه‌های آموزشی ازجمله كنترل ترافیك،ctc ونیز برگزاری کلاس‌های ارتقاء بازرگانی و بازاریابی را در حوزه سیر و حركت بسیار مهم دانست.

معاون بهر برداری و سیر و حركت راه‌آهن در این جلسه با تقدیر از زحمات كلیه همكاران در مناطق راه‌آهن از معاونین بهره‌برداری مناطق خواست تا با بررسی شرایط موجود و ارائه راهكارهای عملی به دستیابی اهداف مورد انتظار كمك كنند.

گفتنی است،  ابراهیم محمدی ۱۸ آبان از سوی محسن پورسیدآقایی مدیرعامل شرکت راه‌آهن به جای حسین عاشوری  به عنوان معاون بهر برداری و سیر و حركت راه‌آهن منصوب شد.  

نظر شما